Ce este LongTail?

Ce este LongTail în lumea online? Nici eu nu știu exact și n-am înțeles prea bine, dar totuși am auzit și citit că are de-a face cu traficul de info pe internet, cuvinte cheie etc, dacă este cineva să=mi explice mai bine, vă rog. Oricum am găsit ceva informații pe diferite site-uri despre LongTail….aici

…unde este dat ca și exemplu GOOgle.

„Cu textele bogate în cuvinte cheie relevante unei nișe, long tail-ul poate genera uțor trafic și conversie. Când spun trafic, nu mă refer la numere asemănătoare cuvintelor cheie importante formate dintr-un cuvânt cheie sau 2, ci trafic care adunat din toate căutările long tail poate egala pe cel adus de cuvinte cheie mari.

În prezentarea despre Traficul Organic Si Relevanta Pentru Vizitatori A Paginilor Web pe lângă faptul că încerc să readuc în actualitate modul cum fac oamenii căutările, la pagina 12 este un screen cu căutările făcute de englezi.

În ianuarie 2009 cei de la Hitwise observaseră în căutările de la Google o creștere semnificativa a cautarilor cu cel putin 5 cuvinte cheie. Americanii incepusera sa folosească fraze pentru a găsi rezultate relevante, încercând astfel să elimine rezultatele irelevante.”

(fragment din ceea ce am găsit la linkul de mai sus, unde scrie AICI :-P)

Am mai aflat din alte surse că LongTail ar avea de-a face și cu marketing-ul pe internet și că a fost inventat de Chris Anderson, editor al publicației WIRED. În acest articol a fost dat ca exemplu muzica lui Justin Timberlake ca și produs de marketing și au fost prezentate unele statistici în prezentarea acestuia. Aveți aici   linkul către acest articol. Enjoy!

Voi mai citi mai multe în curând despre acest termen, sper să înțeleg  mult mai bine cu ce se ocupă și să vă explic și vouă, celor interesați desigur, până atunci vă las cu acest mic post și dacă aveți sugestii sau de adăugat la ce am scris, vă rog, mersi.

Lasă un răspuns

