Turul Facebook

Trebuie să fim mândrii oameni buni pentru ai noștrii care au ajuns atât de departe…să lucreze la facebook și de acolo să susțină campania DE CE IUBESC ROMÂNIA (da știu continui cu posturi despre acest caz…dar ce să fac…chiar îmi place ce se întâmplă).

Vorbesc despre un anume Andrei Alexandrescu, care are 40 de ani și e plecat din România din 1998.

„Avem aspiraţii înalte, ca Eminescu, dar ajungem să ne comportăm ca un personaj din Caragiale”

„Îmi doream foarte mult pe atunci să ajung în America, fiindcă era o emulaţie extraordinară în anii ’90 în tehnologie şi în calculatoare şi voiam şi eu să fiu parte din ce se întâmplă acolo”, îşi aminteşte Andrei. Şi a reuşit. Este cercetător la o companie care a revoluţionat conceptul de reţea socială şi are 800 de milioane de utilizatori în întreaga lume, dintre care aproape 4 milioane numai în România.

După 13 ani petrecuţi în Statele Unite, ştie ce înseamnă şi apreciază sistemul de lucru american, bazat pe meritocraţie şi recunoaşterea valorilor, dar spune că îi lipsesc cartierul Bucureştii Noi din Capitală, locul unde a crescut, şi sentimentul de familiaritate pe care nu l-a regăsit în altă parte şi pe care „îl va lua cu el în mormânt”.More Info right here…

Mai jos aveți unul dintre filmulețele făcute de acest domn, cu micul său tur prin sediul Facebook, locul său de muncă.

 

Ehe, să știți că îmi doresc și eu să pot transmite mesaje țării mele din altă țară, și de la locul meu super de muncă 😛 …dar în ceea ce îl privește pe Andrei, mă bucur pentru el, bravo lui că a ajuns unde este și ne bucurăm că încă ține legătura cu țara lui de baștină! Aștept să mai descopăr încă astfel de mesaje pentru acestă campanie, nu știu de ce dar mi se pare chiar fain ce se întâmplă.

 

 

Lasă un răspuns

